Mihail Șaran, fondatorul Bismobil Kitchen, își spune punctul de vedere în scandalul în care firma sa a fost vizată! Compania care se ocupă cu bucătării personalizate la comandă a fost acuzată că plasează comenzi fără să le onoreze, însă deținătorul firmei explică, în exclusivitate, cum s-a ajuns la ceea ce s-ar putea numi țeapa începutului de 2023. CANCAN.RO vă prezintă detaliile exclusive!
După ce ieri, Ioana Ciocănaru, o femeie din Galați, a susținut că a fost țepuită de 32.000 de lei după ce a comandat mobilă de bucătărie de la firma Bismobil Kitchen și, în final, n-a mai primit nici produsul, dar nici banii (Vezi AICI detalii), fondatorul companiei vine cu explicația!
În exclusivitate pentru CANCAN.RO, Mihail Șaran susține că mai multe showroom-uri din țară au fost vizitate de clienți care cereau rambursări. În consecință, angajații au fost nevoiți să elibereze locurile de muncă, iar showroom-urile să se închidă.
Bărbatul susține că, în acest moment, comunicarea cu clienții este într-o stare critică, iar toate comenzile sunt stopate. În aceeași măsură, Mihail Șaran mărturisește că speră la o rezolvare cu rambursarea avansului către cumpărători, sau livrarea bucătăriilor comandate.
„Problema s-a creat în mediul online într-un mod organizat, într-un articol precum că sunt afacerist cu multe companii, etc…
Într-un moment scurt, vânzările s-au oprit, oamenii au început să plece și clienții care au contractat au început să facă panică și să rezilieze contractele.
În showroom-uri ne vizitau zilnic un număr foarte mare de clienți pentru rambursări și diferite întrebări la care nimeni nu s-a așteptat. În consecință, angajații se eliberau de la locul de muncă și am fost nevoiți să închidem ușa mai multor showroom-uri, după care s-a pornit panică mai mare”, a spus fondatorul Bismobil Kitchen.
„S-au creat diferite grupuri în online care aprindeau acest focar de critică, unde deja au început producătorii să stopeze livrările din lipsa achitărilor. La acest moment, suntem într-o situație critică în comunicarea cu clienții individuali și suntem nevoiți să comunicăm prin mail.
Toate comenzile sunt stopate și zilnic negociem cu furnizorii să pornim livrările, însă timpul ne apasă și clienții se revoltă, asta a și dus spre o stare foarte tensionată. Noi sperăm să rezolvăm cu rambursarea avansului sau livrarea bucătăriei, deja vom ști mai exact în zilele apropiate, toți clienții vor fi informați”, a încheiat Mihail Șaran, în exclusivitate, pentru CANCAN.RO.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.